مشاوره و استعلام قیمت: ۰۹۱۷۰۴۴۵۹۹۹
بازاریابی در شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکههای اجتماعی یکی دیگر از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است که میتوان از پلتفرمهای شبکههای اجتماعی برای تبلیغ محصولات و یا خدمات خود استفاده کرد. همچنین می توان جهت افزایش ترافیک ورودی وب سایت استفاده کرد. شبکههای اجتماعی شما را به میلیونها کاربر، مرتبط میکند و شما در این فضا میتوانید مخاطبان خود را به صورتی دقیق شناسایی و با آنها ارتباط برقرار نمایید.
مزایای مهم بازاریابی در شبکه های اجتماعی
کدام یک از پلتفرمهای شبکههای اجتماعی برای کسبوکار شما مناسبتر است؟

فیس بوک
فیسبوک بزرگترین شبکهي اجتماعی جهان است که بستر مناسبی برای بازاریابی و تبلیغات برای هر کسب و کاری را فراهم می کند. این شبکه اجتماعی به دلیل فیلتر بودن در ایران کاربرد کمتری دارد. بازاریابی در فیس بوک مزایای زیادی در کسب درآمد و افزایش مشتری دارد.
جالب است بدانید که در دنیا تبلیغات فیس بوک جز محبوب ترین روش ها محسوب می شود.

اینستاگرام
اینستاگرام که محوریت اصلی آن بر محتوای بصری است، پلتفرمی مناسب برای معرفی بهتر و بیشتر کسب و کارهای اینترنتی به شمار می رود. با به اشتراک گذاری تصاویر محصولات و پستهای سبک زندگی مرتبط با فعالیتهای برند، میتوان مخاطبان زیادی را جذب و آن ها را به مشتری تبدیل کرد.

توئیتر
اگر با برنامهریزی مناسب در توئیتر فعالیت داشته باشید، نتایج به دست آمده میتواند به اندازهٔ نتایج حاصل از فعالیتهای اینستاگرام موثر باشد. با این شبکه اجتماعی می توانید تعامل بیشتری با مخاطبان و مشتریان خود ایجاد کنید و فروش خود را افزایش دهید. بنابراین توییتر باید قسمتی از استراتژی بازاریابی شبکههای اجتماعی شما باشد.

لینکدین
لینکدین در میان افراد متخصص حوزههای کاری مختلف بیشترین استفاده را دارد و امکان برقراری ارتباط بین افراد و شرکتها را فراهم میکند که دیدگاه یا اهداف مشترکی دارند. تعداد زیادی از مدیران اجرایی کسب و کارهای مختلف در لینکدین، با انتشار محتوای مرتبط با دانش و تجربه کاری شان به شکل غیر مستقیم برای شرکت خود تبلیغ می کنند.