مشاوره و استعلام قیمت: ۰۹۱۷۰۴۴۵۹۹۹
تاثیر کمپین تبلیغاتی بر روی کسب و کار
کسب و کارهای نوپا برای معرفی خود به بازار هدف، راهی جز استفاده از تبلیغات ندارند. یک کمپین تبلیغاتی خوب و استاندارد قابلیت این را دارد که در مدت زمانی کوتاه شما و برندتان را به مردم معرفی کند و از این طریق تفاوتهایی که میان محصول شما با سایر محصولات رقبا وجود دارد را به مشتریان معرفی کند. پس از جذب مشتری باید به حفظ و نگهداری او در کسب و کارتان بیندیشید و این کار قطعا با تبلیغات مؤثر، میسر میشود.

مراحل روند کمپین تبلیغاتی
مشخص کردن بازار هدف
یکی از قدم هایی که باید در تدوین برنامه تبلیغاتی مدنظر قرار داد، تعیین کردن بازار هدف تبلیغات است تا از اتلاف بودجه تبلیغات جلوگیری به عمل آید.

چرخه عمر محصول یا خدمت
یک تبلیغاچی جهت تدوین کمپین تبلیغاتی باید به چرخه عمر کالا یا خدمت (PLC) توجه ویژه ای داشته باشد. این که محصول شما در ابتدای عرضه قرار دارد یا انتها بر روی نحوه تبلیغات تاثیرگذار است.

طراحی پیام تاثیرگذار و خلاقانه
شاید یکی از مهمترین بخش های یک کمپین تبلیغاتی طراحی پیام خلاقانه باشد. این که اصولا ما بر اساس اهداف کمپین تبلیغاتی و برآورده شدن آنها قرار است چه پیامی به مخاطب بدهیم؟
انتخاب رسانه های تبلیغاتی مناسب
انتخاب رسانه های مناسب که تبلیغات ما بیشتر دیده شود و البته بیشترین تاثیر را بر ذهن مخاطب بگذارد از دیگر مراحل کمپین تبلیغاتی است.

اختصاص دادن بودجه کافی
شیوههای مختلفی برای این کار در نظر می گیرند مانند درصدی از تولید یا فروش آیند. نکته مهم این است که حتما به رقبای خود و نحوه تبلیغات آنها توجه کنید و در دام تبلیغات گران قیمت تر برای رسیدن به هدف خود نیفتید.

تقویم اجرایی و نظارت بر تبلیغ
انتخاب زمان مناسب و داشتن یک تقویم اجرایی برای انتشار محتوای تبلیغات از اهمیت بالایی برخوردار است.